Általános szerződési feltételek


A jelen ÁSZF tartalmazza az AlapArt - Művészet rád szabva (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 


A Webáruház címe:  www.alapart.iwk.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Vidám Szamócák  Felsőruházati és Keresedelmi Betéti Társaság
Székhely címe: 1146 Budapest, Garay utca 45.
Cégjegyzékszám: 01-06-724790
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapesti Fővárosi Bíróság
Statisztikai számjel: 20347240-1413-117-01
Adószám: 20347240142
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: admin@feherenfeketen.hu
Bankszámlaszám : 10700684-25947601-51100005  (CIB Bank) 


Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 1146 Budapest, Garay utca 45
E-mail: megrendeles@feherenfeketen.hu

           admin@feherenfeketen.hu

Nyitva tartása: bejelentkezés alapján


Az általános szerződési feltételek elfogadása


1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 
3. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

Az egyes támakörök alatti, Pixabay.com oldalról eredeztethető fotók kizárólag illusztrációként használatosak, azokat kereskedelmi céllal, termékek vagy szolgáltatások értékesítésére nem használjuk.

A megrendelés lépései:
Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 0 %-os áfát, így olcsóbb áron jutnak hozzá termékeinkhez, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. (Ennek mértékéről, és akciós ajánlatunkról a Házhoz szállítási információk pontban tájékozódhatnak.) Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető a Szállítási feltételek menüpont alatt.
A Fehéren feketén webáruházban található termékkategóriák és szolgáltatáskategóriák  között böngészhet. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait. 


A regisztráció menete

1.  A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a menüpont alatt találja.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó - Bejelentkezés - emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.


2. A kosár használata
A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van, és a megrendelés mellett döntött, akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.


3. A megrendelés összeállítása
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozást a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást, a termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit a Fehéren feketén webáruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.


4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
Amennyiben vásárolni szeretne a webáruházban,  az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. Adatainak, jelszavának módosítása, megváltoztatása ebben a menüpontban lehetséges. A regisztráció során jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a bármikor törölhető. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.
A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!


5. A megrendelés feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-3 hét. (ez főként vonatkozik a grafikai termékekre) A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, elsősorban a különböző gyártmányú monitorok színmegjelenítéséből, felbontásából eredő eltérések miatt, bizonyos esetekben egyes fotók pedig illusztrációként szerepelnek (szolgáltatások esetében). Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére, mely esetbenben a vevő által elutalt összegből levonásra kerül a visszautalás mindenkori kezelési költsége. Ennek  mértéke az átutalt összeg 10%, de minimum 100 Ft.


6. A megrendelés visszaigazolása
A megrendelés lezárását követően cégünk visszaigazoló emailt küld a megrendelt termékek, vagy szolgáltatások listájáról, a fizetendő összegről, és a teljesítés várható dátumáról.  


Megrendelés visszautasításának vagy teljesítéstől való elállás okai


Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 
A termék lényeges tulajdonságai
A termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 
Árak
A Webáruházban közzétett árak bruttó árak.


A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja:


A megrendelt termék fizetésének módja
1.banki előre utalással: tegye a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, majd folytassa a vásárlást mindaddig, amíg minden kiválasztott termék a kosarában szerepel. A webshop rendszere összesíti megrendelését, és Ön kap egy megrendelési számot, melyről a regisztrációkor Ön által megadott emailcímre küldünk egy visszaigazoló e-mailt, a termékek listájával, a kiszállítás módjával, és a fizetendő végösszeggel. Ezt az összeget kell Önnek átutalni, vagy kártyás fizetéssel teljesítenie. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik) csak akkor adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

2. utánvéttel: A terméket a posta szállítja ki az Ön által megadott címre, a postai díjszabásnak megfelelő költségekel, ahol a termékek árát a postásnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj + 500 Ft még hozzáadódik.
3. Személyes átvétellel: minden esetben a megrendelést visszaigazoló email kinyomtatott példányával lehet kifizetni és átvenni a termékeket.  Budapesten házhoz is megyünk!
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Házhoz szállítás díjszabása
– Rendelési érték 0-19.999.- Ft között – Házhoz szállítás díja: 990.- Ft.
– Rendelési érték 20.000 felett – Házhoz szállítás díja: ingyenes, vagy válaszhat ajándékot, melyet a csomaggal együtt kiszállítunk Önnek.
– Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj + 500 Ft még hozzáadódik.


Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a visszaigazoló emailben olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 
Raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-3 hét.
Házhoz szállítási információk
A Fehéren Feketén webáruház megrendeléseit a posta, vagy saját szerződéses futárszolgálatunk kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!


Szolgáltatások megrendelésének, fizetésének és teljesítésének menete


Az alábbi szolgáltatások közül választhat: 

- alapdarabjainkat megvásárlása

- a bemutatott művészeti alkotásokkal díszített ruházati, lakberendezési és használati termékeket vásárolhat

- Te is lehetsz designer! menüpontunkban az Ön által megrendelt, egyedi elképzeléseket tükröző használati tárgyakat, ruhákat rendelhet

- egyéb varrodai szolgáltatások - pl. strasszozás, hímzés, filmnyomás stb.

A megrendelt szolgáltatások fizetésének menete

Jelenleg szolgáltatásainkat csak a személyes átvétel során, készpénzben fizetheti meg.  Kiválaszthatja a megrendelés elküldése előtt, hogy az átvétel valamelyik, erre kijelölt átvételi pontunkon, Ön által való eljuttatásával, vagy az Ön otthonában történjen meg. Ez utóbbi esetben csak a kiszállás díját szükséges előre, online fizetési rendszerünk segítségével rendezni. A kiszállás díja kerületenként változó, erre vonatkozóan megtalálja díjszabásunkat az árlistában is, valamint amikor megadja címét, a kerületére vonatkozó sáv kijelölésekor is láthatja.
Miután kiválasztotta a Szolgáltatások menüpontból az Önnek megfelelőt, és elkészítette a letölthető adatlapon a tételes listát az átadandó ruhaneműkről, kattintson a kiszállás összegének rendezése cáljából a fizetés gombra.
Csak a kiszállás díját utalja át!


Garancia
A termékre a vásárlást követő 2 héten belül cseregaranciát vállalunk. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
A termékek garanciális átvevőpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A garanciacserés terméket közvetlenül webáruházunk átvevőpontjára is visszaküldheti a Budapest, 1076 Garay utca 45 címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!


Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)


Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra. 
Nem rendeltetésszerü használatból eredő sérülés, vagy  viselés nyomait egyértelmüen mutató termékek esetén. 
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4)
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
A törvény további részletei megtekintése itt.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor


Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban (elállási nyilatkozatmintát talál alább). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával és vagy fotózásra alkalmas eszközzel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a  Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival. 
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Garanciális csere igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen garanciális csereigényét a Szolgáltatónál  (1146 Budapest, Garay utca 45). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
- a kifogás rendezésének módját. 
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló megkapja. 
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti garanciális csereigényét a Szolgáltatónak (1146 Budapest, Garay utca 45) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (admin@feherenfeketen.hu). 
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

Adatkezelés

A webáruház használata során a www.feherenfeketen.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a feherenfeketen.hu alvállalkozója. (Pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez) A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a feherenfeketen.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a feherenfeketen.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a feherenfeketen.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az admin@feherenfeketen.hu email címen. Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Vidám Szamócák  Felsőruházati és Keresedelmi Betéti Társaság által üzemeltetett Fehéren feketén Webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. 


Mellékletek:
1. Adavédelmi tájékoztató 
2. Elállási nyilatkozatminta